maandag 21 april 2014

6 jaar

Ik kan het haast niet geloven, heb ik een zoon van 6 jaar? Wat een grote vent wordt het toch alweer, ik ben zo trots op hem! We vierden het een dagje eerder in de klas in verband met het paas ontbijt op zijn verjaardag zelf. Op je verjaardag mag je de hele dag spelen in de klas waar je maar wilt, dat werd de hele dag bouwhoek dus voor Ed, wat een genot! Om 10 uur kwam ik met de traktatie, die kon niet 's morgens al mee want het waren... ijsjes, dat was smullen!!! Samen met zijn twee beste vrienden, Rogier en Ryan mocht hij de klassen rond.
Op zijn verjaardag zelf natuurlijk cadeautjes in bed, een nintento DS, precies wat hij wilde!!! Op school hadden we eerst gezellig paas ontbijt met lekker veel eieren! En in de middag met de hele klas naar de speeltuin. Die avond zijn Ed en ik samen naar een restaurant van zijn keuze gegaan, en een grote verrassing was dat natuurlijk niet... McDonalds!!! 


De vrijdag dan het grote mensen feestje, met heel veel cadeau's en een heuse Mario taart! Wat een heerlijke dagen, nu nog een kinderfeestje deze woensdag en dan moeten we weer een heel jaar wachten....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten